معرفي قطعات پمپ كارواش

۱۰۴ بازديد


با فشردن زبانه تفنگي آب فشار قوي وارد لنس و سپس نازل مي شود و در صورت رها كردن زبانه تفنگي ورود آب به لنس قطع مي شود. اگر گلهاي مختلف داريد ميتوانيد از مدل تايمر آبياري با دو خروجي و يا بيشتر استفاده كنيد . تنها به خريد يك تايمر ديجيتال اين كار قابل انجام است. آب در دوزهاي خاصي توزيع مي شود كه اقتصاد اين طرح را تضمين مي كند. 2. منظم و سر موقع معين به گلها و باغچه آبرساني كند تا رشد آنها منظم باشد. معمولا تميز بودن تجهيزات و سطوحهاي مختلف و پاك بودن آنها از هر نوع آلودگي و كثيفي، يكي از دغدغههاي روزانه ما به شمار ميآيد به طوريكه براي تميز نگه داشتن آنها به تجهيزات و اقدامات متفاوتي نياز پيدا ميكنيم. استفاده از اين تايمر بسيار ساده است و شما با چند كليك ساده ميتوانيد برنامه دلخواه خودتان را تنظيم كنيد. تايمر آبياري در واقع دستگاهي است كه زمان تعيين آبياري را از شما دريافت ميكند و در زماني كه شما بخواهيد اجرا خواهد نمود. از ويژگي هاي تايمر WTO نسبت به ساير تايمرهاي ديجيتال (مانند؛ اوربيت، آميكو، و ورسك) قيمت بسيار مناسب آن مي باشد كه گوي رقابت را از ديگران ربوده است.
هنگام تعيين اينكه كدام نوار بهتر است، ويژگي هاي خاصي بايد در نظر گرفته شود. ميزان آبياري بستگي به اين دارد كه كدام محصول را آبياري مي كنيد. براي آبياري خودكار مزارع بر روي هر كمربند سوراخ هايي وجود دارد كه آب از آن عبور مي كند. يكي از دستگاه هاي مهم كه در اين زمينه استفاده مي شود دستگاه مه پاش يا فوگر گلخانه است كه به دستگاه رطوبت ساز نيز معروف است. با توجه به اينكه نصب و تعمير مه پاش را در رديف ديگر سيستمهاي سرمايشي و تهويه در نظر دارند، بنابراين انتخاب افراد متخصص در نصب و راه اندازي آنها در كاربرد بهينه و مطلوب اين دستگاه تاثير بسزايي دارد. نوار شكافقابل اعتماد تر از هزارتو يك كانال هزارتويي نيز در داخل آن وجود دارد. لوازم يدكي پمپ كارواش يكي از پر مصرف ترين و پركاربرد ترين قطعات در صنعت هستند كه با به كارگيري آن ها مي توان يك شستشويي سريع و با كيفيت را تجربه نمود. به طور كلي، طراحي هاي دو طرفه با سرعت هاي آهسته تر و فشارهاي متوسط همراه هستند، در حالي كه طراحي هاي يك طرفه عموما توام با سرعت ها و فشار هاي بالاتر مي باشند. خشك كن ها ممكن است در اشكال مختلفي مانند حصارهاي ثابت با جت سقف كانتورينگ يا به صورت مجامع كوچك مدور با نازل هايي از اشكال و اندازه هاي مختلف نصب شده در قوس ها وجود داشته باشند.
اساس كار در سيستم هاي مه پاش كاهش حرارت از طريق تبخير آب و اختلاف فشار مي باشد. راه هاي زيادي براي كنترل رطوبت گلخانه و خنك سازي محيط آن وجود دارد كه مه پاش ها تنها يكي از اين موارد به شمار مي آيند. نحوه مونتاژ سازه هاي آبياري نيز به حجم مورد نياز مخزن آبياري بستگي دارد. اين تضمين مي كند كه مايع در برابر ريشه هاي مورد نظر جريان يابد. نوار قطره اي شلنگي است كه آب از آن عبور مي كند. صندلي شوي Green CA-B: اين دستگاه قابليت شستشو و جمعآوري همزمان آب را دارد؛ و از آن ميتوان براي نظافت موكت كف و سقف داخلي خودرو استفاده نمود. كارواش صنعتي به طور عمده از اين پمپ پيستوني يا فشار بالا و ميزان آبدهي پايين، در جهت انتقال مواد، پاشش سيال با فشار بسيار بالا و همچنين تزريق مايعات با محدوده ويسكوزيته نيز استفاده مي شود. اين دستگاه ها توسط فشار آب آلودگي هاي چسبيده به سطوح را از بين مي برند و باعث نظافت سطوح مي شوند.
فاصله بين نوارها نيز مهم است. تجربه نشان داده است در صورتي كه از باتري هاي مرغوب استفاده كنيد مي تواند تا 6 ماه پاسخگوي نياز شما باشد. رتبه بندي سازندگان به شما كمك مي كند تا بهترين گزينه را انتخاب كنيد. هزارتوي پيوسته در تمام طول آن تشكيل مي شود كه آب در امتداد آن حركت مي كند. از آنجايي كه ظرف روي يك تپه قرار دارد، آب از طريق جاذبه به لوله اصلي و سپس از طريق شيلنگ ها نفوذ مي كند. غبار توليد شده در اين سيستم مه پاش بسيار ريز بوده كه بلافاصله پس از خروج از نازل بخار ميشود و به همين سبب خنك كنندگي آن به مراتب بسيار بيشتر از دو نوع ديگر ميباشد. با استفاده از سيستم مه پاش گلخانه يا دستگاه مه پاش در محيط هاي كاري، ذرات بسيار ريز آب با قطر كمتر از 10 ميكرون در مسير سقوط به سطح زمين ذرات غبار هم سايز خود را در بر گرفته و جذب مي كنند كه همين امر موجب پاك شدن هوا از ذرات معلق غبار مي شود و محيط كاري تميز و سالمي ايجاد مي شود. در همان زمان، از آوار، زباله هاي بزرگ و گرد و غبار پاك مي شود.

https://abniro.com/car-wash-pump/spare-part-piston-pump/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.