بهترین تریلر انگلیسی تاریخ سینما بر اساس یک داستان واقعی!

۲۸ بازديد


می توان گفت که ویدئوهای انگیزشی برای افرادی که می خواهند موفقیت در عرصه های مختلف زندگی را تجربه کنند ضروری است. شاید قبلاً متوجه شده باشید که هنگام تماشای فیلم ها و کلیپ های الهام بخش، خاطرات و صحنه های مهم برای مدت طولانی در ذهن شما ذخیره می شود. ممکن است در کسب و کارتان موقعیت مشابهی داشته باشید، مانند فیلم های الهام بخش. با ایده گرفتن از واکنش های موجود در فیلم ها می توانید مشکلات و مشکلات را به بهترین نحو حل کنید و با رویکردی بهتر کسب و کار خود را به جلو ببرید.

در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین فیلم های انگیزشی که باید تماشا کنید صحبت کنیم. این ویدیوها به قدری قدرتمند و مفید هستند که توصیه می شود آن ها را تماشا نکنید. به طور کلی فیلم ها قدرت زیادی در جذب بیننده دارند، به همین دلیل صنعت سینما هر سال در حال پیشرفت است.

در دنیای امروزی که حواس‌پرتی‌ها و چالش‌های متفاوتی دارد، گم شدن در مسیر زندگی موفق آسان به نظر می‌رسد. بنابراین، وقتی با رقابت نفس گیر امروز روبرو می شویم، گاهی اوقات از تلاش خسته می شویم و می خواهیم استراحت کنیم. اما زمانی که به نظر می رسد همه چیز در حال فروپاشی است، اندکی الهام می تواند ما را به عقب بکشد و الهام از هر جایی می آید. وقتی افراد ضعیف را می بینیم که با وجود سردرگمی و سختی سعی در دستیابی به اهداف شگفت انگیز و دشوار دارند، می توانیم با آنها همدردی کنیم.

1- فیلم انگیزشی جنگجوی صلح آمیز

دن میلمن، نام شخصیت اصلی این فیلم، در اوج زندگی خود قرار دارد. او حرفه ورزشی بسیار موفقی دارد و استعداد منحصر به فردی دارد. او در مدرسه بسیار محبوب است و پسری زیبا به حساب می آید. و هر اتفاقی در زندگی او مانند ساعت به منظم ترین و بی نقص ترین شکل حرکت می کند. .

تا اینکه متأسفانه یک تصادف ناگهانی آسیب بزرگ و بسیار بدی به دن وارد کرد و او را تا مرز رها کردن تمام حرفه های ورزشی پیش برد. اما دن بسیار خوش شانس است که به طور اتفاقی با پیرمردی متفکر و خردمند در یکی از پمپ بنزین های دور از شهر آشنا می شود. مردی جا افتاده و با تجربه که جنبه های مختلف زندگی را به چالش می کشد و انگیزه بازگشت به دل قهرمان اصلی داستان را می کارد.

فیلم «جنگجوی صلح طلب» با وجود انتقادات بسیار تند منتقدان موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب کند و امتیاز ۷.۲ را در سایت IMDB کسب کند. اثری که با دیدگاه‌های فلسفی و تأثیرگذار خود در زندگی تجربه‌ای الهام‌بخش و لذت‌بخش را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که به راحتی نمی‌توان آن را فراموش کرد.

2 - فیلم بنیاد

فیلم The Founder می گوید که چگونه مک دونالد به غول فست فود امروزی تبدیل شد. این فیلم به زیبایی داستان ری کروک را با بازی بی نظیر مایکل کیتون به تصویر می کشد. او با ایده ها و جاه طلبی های غیرمعمول خود شخصیتی است که امروزه رستوران های زنجیره ای مک دونالد را به شهرت و محبوبیت خود می رساند.

ری کروک مدیر برنامه ریچارد و موریس مک دونالد (برادران مک دونالد) بود. برادرانی که صاحبان و بنیانگذاران اصلی این رستوران های زنجیره ای معروف هستند. تعامل و رابطه بسیار منحصر به فرد کراک با این دو برادر و نتایج بسیار جالب و خلاقانه داستان، حکایت از چگونگی راه اندازی یکی از معروف ترین، موفق ترین و بزرگ ترین کسب و کارها در جهان دارد

3- در فیلم دی استیو جابز

در عصر امروز کسی نیست که نام استیو جابز را نشنیده باشد! استیو جابز، که به‌عنوان فردی موفق و الهام‌بخش از طریق دگرگونی منحصربه‌فردش در شرکت محبوب اپل و صنعت فناوری اطلاعات، سوژه بسیاری از کتاب‌ها و مستندها شد.

در استیو جابز، او داستان بسیار جذاب خود را به پرده بزرگ می آورد. فیلم استیو جابز با بازی مایکل فاسبندر در نقش جابز، تلاش ها و تلاش های پشت صحنه این نابغه جهانی کامپیوتر برای توسعه اپل را به تصویر می کشد.

در این فیلم نگاهی به پشت صحنه وقایع و چالش ها و مسائلی می اندازیم که منجر به انتشار سه مورد از بزرگترین و معروف ترین سخنرانی های جابز و سه مورد از مهم ترین محصولات اپل شد. این فیلم توانست به یکی از مهم ترین و محبوب ترین آثار ژانر بیوگرافی تبدیل شود که نقدهای بسیار مثبتی از سوی بینندگان و منتقدان دریافت کرد. اثری که یکی از اولین انتخاب ها برای تماشاگران فیلم های انگیزشی خواهد بود.

4- فیلم سرآشپز

جان فارو که دنیای سینمایی مارول را با سریال های «مرد آهنی» و «ماندالوریان» آغاز کرد، بار دیگر با فیلم «آشپز» که داستان را توضیح می دهد، آدرنالین خون خود را در رگ «جنگ ستارگان» ریخت. از یک بزرگسال و همچنین آشپز ماهری که باید از صفر شروع می کرد. کارل کاسپر یک سرآشپز معروف در شهر است که مشکلات خانوادگی زیادی دارد.

پس از اظهار نظرهای منفی منتقد و ارزیابی ضعیف از مهارت های کارل و تحت تأثیر عصبانیت شدید کارل به دلیل مشکلات خانوادگی، به سراغ منتقد می رود و کار سخت می شود. فیلمی از دعوای کارل و منتقد پخش می کنند و آقای آشپز بیکار است! کارل اکنون با پسر و همکارانش وارد ماجراجویی شگفت انگیزی می شود تا اعتبار و اعتماد آسیب دیده اش را دوباره به دست آورد.

فیلم "آشپز" در سال 2014 اکران شد و توانست نقدهای مثبتی از سوی بینندگان و منتقدان به دست آورد و آن را به فیلمی تبدیل کرد که طرفداران کمدی/درام/هیجانی قطعا از آن لذت خواهند برد.

5- فیلم Southpaw

ما به یکی دیگر از فیلم های درام انگیزشی خوب در لیست خود رسیده ایم. فیلم The Left Hand با بازی جیک جیلنهال و ریچل مک آدامز داستان بوکسور مشهور و مغرور بیلی هوپ را روایت می کند. رقابت طولانی با یکی از رقبای خود در خارج از رینگ بوکس متاسفانه منجر به کشته شدن همسر بیلی شد.

انسان هر چقدر هم منطقی و مغرور باشد، اگر در زیر فشار و مشکلات زندگی، روح و قلبش شکسته و شکسته شود، تبدیل شدن به همان قهرمان بی نظیر سابق، بسیار سخت است. اما انگیزه ای خاص مانند یک جرقه لحظات تاریکی را در زندگی بیلی هوپ به ارمغان می آورد و باعث می شود او که همیشه ورزش را کنار گذاشته بود، دوباره شروع کند تا به اوج زندگی اش برسد.

با وجود نقدهای تقریباً متوسط ​​برای Southpaw، مخاطبان به درستی علاقه خود را به روایت درام / اکشن / انگیزشی / ورزشی جیک جیلنهال ابراز کردند و امتیاز 7.3 را در IMDB کسب کردند. جدای از داستان و مضمون داستان، آهنگ پایانی فیلم یعنی Phenomenal اثر امینم از دیگر ویژگی های انگیزشی جالب فیلم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.