بهترین دستگاه کپی سریع

۲,۸۹۴ بازديد


انتخاب بهترین دستگاه کپی شارپ می تواند برای بسیاری از خریداران فرآیند دشواری باشد. شارپ یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان ماشین های اداری است و تعداد زیادی دستگاه کپی دارد. کاربران دستگاه کپی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و دستگاه کپی مناسب برای هر یک از آنها متفاوت است.

به عنوان مثال، بهترین دستگاه کپی شارپ برای کاربران خانگی قطعا با بهترین انتخاب برای کاربران اداری متفاوت است. بنابراین کاربران باید با توجه به نیاز و بودجه خود دستگاه فتوکپی را خریداری کنند. اما نکته بعدی که در مورد ماشین های اداری حائز اهمیت است خدمات پس از فروش است.

وقتی صحبت از دستگاه های شارپ به میان می آید، شرایطی وجود دارد که باعث می شود کاربران با خدمات پس از فروش و تعمیرات کاملاً راحت باشند. شما کاربران گرامی می توانید جهت تعمیر دستگاه کپی با نمایندگی شارپ در مرکز سخت افزار ایران مشورت نمایید. برای شناخت بهترین دستگاه کپی شارپ، ادامه مقاله را دنبال کنید.

اولین سوالی که هنگام خرید دستگاه فتوکپی پیش می آید این است که کدام مدل را بهتر بخریم. خرید بهترین دستگاه کپی از شارپ و برندهای دیگر به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین هر کاربر باید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کند.

یکی از مواردی که در انتخاب و خرید بهترین دستگاه کپی شارپ به کاربر کمک می کند تهیه لیستی از امکانات مورد نیاز است. در این زمینه سوالات متعددی وجود دارد که کاربران می توانند به آنها پاسخ دهند تا بهتر ببینند کدام مدل شبیه سازی برای کار آنها مناسب است.

به عنوان مثال، یکی از سوالات کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه کپی شارپ این است که حجم کار کاربر چقدر است. به عنوان مثال دستگاه فتوکپی خانگی قطعا برای شرکت ها، مدارس و مواردی از این قبیل که حجم کار سنگینی دارند و حتی در صورت استفاده از آن ها در مدت زمان بسیار کوتاهی با مشکل مواجه می شوند، گزینه مناسبی نیست.

لیست بهترین دستگاه های کپی شارپ

Fotocopiatrice Sharp M-X2614N

وقتی صحبت از بهترین دستگاه کپی شارپ می شود، مدل M-X 2614N قطعا یکی از انتخاب های مهم است. این مدل عملکردهای کاربردی زیادی دارد که به راحتی می تواند نیازهای رایج کاربران را برطرف کند. با این دستگاه کاربران می توانند به راحتی اسناد مورد نظر خود را با فرمت A3 و A4 چاپ کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی دستگاه کپی شارپ M-X 2614N افزایش ظرفیت صفحه است. ظرفیت سینی دستگاه به طور پیش فرض 600 برگ است، اما کاربران می توانند در صورت نیاز این ظرفیت را تا 999 برگ افزایش دهند. این مدل دارای وضوح و سرعت چاپ بالایی نیز می باشد که از هر نظر رضایت کاربر را جلب خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های این ابزار می توان به امکان ارسال فایل های ذخیره شده به ایمیل، FTP، دسکتاپ، حافظه USB یا ذخیره سازی شبکه اشاره کرد. استفاده از وای فای در این مدل انعطاف پذیر است و کاربر می تواند در صورت نیاز آن را روشن کند

دستگاه کپی شارپ AR-6020

دفاتر فنی یکی از مشتریان اصلی خرید دستگاه فتوکپی می باشد. با توجه به حجم بالای کار در دفتر فنی، انتخاب بهترین دستگاه کپی شارپ که بتواند بهترین کارایی را برای کاربران این دفتر ارائه دهد بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه کپی AR-6020 دارای ویژگی هایی مانند سرعت چاپ 20 صفحه در دقیقه با وضوح 600 dpi و چاپ دو طرفه خودکار است که این دستگاه را به بهترین دستگاه کپی برای دفاتر فنی تبدیل می کند. لازم به ذکر است که مزایای این مدل به محصولات ذکر شده محدود نمی شود. این دستگاه دارای 64 مگابایت حافظه داخلی است که در صورت نیاز کاربر تا 192 مگابایت قابل افزایش است.

علاوه بر این، وزن این دستگاه نسبتاً کم بوده و در مقایسه با دستگاه های هم رده سبک تر است. در مدل AR-6020 ظرفیت سینی 350 برگ می باشد. همچنین ارسال یک کار کپی برای چاپ یک سند با این مدل حدود 30 ثانیه طول می کشد.

دستگاه کپی شارپ مدل x202

اگر بخواهیم بهترین کپی شارپ آوافرهنگ را در بین مدل های استوک قرار دهیم، قطعا باید در مورد x202 صحبت کنیم. این دستگاه استوک دارای سایز خروجی A3 و سرعت چاپ 20 صفحه در دقیقه می باشد.

با آزمایش اولیه ظرفیت ژورنال متوجه شدیم که این دستگاه با ظرفیت 350 برگ برای کاربران متوسط ​​در نظر گرفته شده است و پاسخگوی نیاز کاربران سنگین نخواهد بود. البته این مدل از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است و با استفاده ایده آل می توانید مطمئن باشید که سال ها بدون مشکل کار خواهد کرد. این دستگاه علاوه بر کپی، قابلیت چاپ و اسکن نیز دارد و به این ترتیب نیاز روزانه همه کاربران را برطرف می کند.

دستگاه کپی شارپ AR-X180

وقتی صحبت از بهترین دستگاه کپی شارپ می شود، AR-X180 را هرگز نباید فراموش کرد. این دستگاه با وزن 27.8 کیلوگرم یکی از سبک ترین دستگاه ها در کلاس خود می باشد. کاربران این ماژول می توانند اسناد خود را تا اندازه A3 کپی کنند.

اگرچه سرعت کپی این مدل 18 صفحه در دقیقه است، اما زمان انتظار برای اولین نسخه حدود 7.2 ثانیه است که به خودی خود زمان کمی است. این دستگاه می تواند اسناد خروجی را با وضوح 600 dpi در اختیار کاربر قرار دهد. حافظه مدل AR-X180 64 مگابایت است.

مدل kopírky Sharp Sharp DX-2500N

دستگاه کپی DX-2500N بهترین دستگاه کپی با حجم بالای شارپ است. ظرفیت استاندارد سینی کاغذ در این مدل 600 برگ می باشد. اما کاربر با توجه به نیاز خود می تواند این ظرفیت را حداکثر تا 3100 برگ افزایش دهد. بهترین دستگاه کپی شفاف برای کاربران اداری اسناد خروجی با حداقل اندازه A5 و حداکثر اندازه A3 را ارائه می دهد.

سرعت کپی این دستگاه 25 صفحه در دقیقه است و می تواند اسناد را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، تعجبی ندارد که ابعاد نسبتاً بزرگی داشته باشد. اگر بخواهیم بررسی دقیق تری داشته باشیم ابعاد شارپ مدل DX-2500N برابر با 583*617*834 میلی متر می باشد که بهتر است قبل از خرید این مدل محل آن را در شرکت یا کارخانه مشخص کنید.

نکته ای که در بررسی ویژگی های مدل DX-2500N نباید فراموش کنید این است که ارتباط بی سیم توسط این مدل پشتیبانی نمی شود. بنابراین، اگر به شبکه بی سیم نیاز دارید، نباید این دستگاه را خریداری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.